Az AcerShopokban szervizt nem működtetünk, de néhány szolgáltatásban minden bizonnyal tudunk segíteni. Memóriabővítés, SSD csere, ezek előre egyeztetett, egyedi munkadíjjal megvalósítható szolgáltatásaink. Vállaljuk a Windows telepítést, esetleg driverproblémák javítását. Törés, beázás, nagyobb hardverproblémák esetén külső szervizpartnert tudunk ajánlani.
Az Outlet termékek esetében jellemzően az eredeti gyártói garancia érvényes, ami esetleg ettől eltér azt feltüntetjük az oldalon, bár ilyen csak nagyon ritkán fordul elő. Az Outlet termék vásárlásakor tudomásul kell venni a garanciára vonatkozó információkat. Az Outlet termékek csomagolására, esztétikai állapotára vonatkozó információkat az oldalon feltüntetjük, képekkel is illusztráljuk, így annak megvásárlásával ezt elfogadottnak tekintjük, így utólagos reklamációnak nem tudunk helyt adni, illetve egy másik termékre cserélni nem áll módunkban.
A meghibásodott, garanciális Acer termékekre ingyenes, háztól-házig garancia vonatkozik. Ez azt jelenti, hogy a garanciajegy hátulján található központi telefonszámot kell felhívni, ahol az ügyfélszolgálat felveszi a terméket a megadott hibával. Erről készül egy hibajegy, amelyhez egy esetazonosító társul, ez alapján lehet követni, érdeklődni adott esetben a készülék aktuális állapotáról. A bejelentést követően az acer központ egy DPD futárt fog küldeni a csomagért, más teendőnk nincsen. Amikor ezzel megvagyunk, a készüléket gondosan be kell csomagolni, ebből a szempontból javasoljuk, hogy a vásárolt termék dobozát a garanciális időtartam idejére érdemes eltenni, mert abba könnyű visszacsomagolni és biztonságos. Amennyiben már nincsen meg a doboz, mindenképpen biztonságosan be kell csomagolni egy dobozba, mert csak így szállítják el a terméket. Fontos, hogy az Acer szervizközpont csak hardveres eredetű hibát javít garanciában, szoftveres eredetű problémákat nem (pl. nem megfelelő telepítés, vírusos lett a gép, illesztőprogram hiánya stb.), illetve a gépen tárolt adatokért semmilyen felelősséget nem vállal! A garanciális ügyintézéshez szükséges a számla (másolat is jó) és a jótállási jegy.
Minden bizonnyal nincsen olyan eset, hogy nem javítható egy sérült készülék, maximum gazdaságtalan. Az Acer szervizközpont ebben az esetben is igénybe vehető. A készülék beérkezését követően a termék bevizsgálásra kerül, amiről küldenek utána egy árajánlatot, így mérlegelhető, hogy vállaljuk a javítás költségeit vagy nem. Utóbbi esetben a készülék visszaszállításra kerül javítatlanul, amely szállítási költséggel járhat.
Az outlet termékekre nincs lehetőség semmilyen kiegészítő biztosítás vásárlásra. Természetesen az gyártói, háztól-házig garanciális szerviz az minden outlet termékre is érvényes. Ami ettől eltér, azt külön feltüntetjük, de jellemzően ilyen nem vagy nagyon ritkán fordul elő.