Szeretnénk azt kihangsúlyozni, hogy minden termék, ami a www.aceroutlet.hu weboldalon található, teljes értékűnek számít. Hogy ez mit takar pontosan? Csupán arról van szó, hogy egyes termékeken vagy csomagoláson apró esztétikai hibák fordulhatnak elő (pl. pixelhiba, enyhe karcok, sérült doboz stb.), kiállított/demo vagy utolsó darab, de a termék maga jó állapotú, működik, amelyre garancia is vontakozik.
Fontos, hogy minden egyes termékhibát, külső sérülést lefotózunk és a weblapon megmutatjuk, így nincs semmiféle kockázata a megvásárlásnak.
- Hibátlan termékek sérült csomagolással: a termék kifogástalan állapotú, csak a külső csomagolása sérült, a termék maga teljesen ép.
- Hiányos kiegészítők: bizonyos bemutató termékek esetében egy-két kisebb kiegészítő (pl. kábel, töltő, stb.) hiányzik a csomagból. A jó hír az, hogy az AcerShop szaküzleteinkben vagy a www.acershop.hu weboldalon bármikor beszerezheted a hiányzó kiegészítőt.
- Enyhén sérült termékek: előfordulhat az egyes bemutató termékek felületén, hogy apróbb esztétikai sérülések keletkeztek (pl. hajszálkarc), esetleg pixelhiba található a kijelzőn. Ezek pusztán a termék külsejét érintő apró, minimális hibák. Pixelhiba esetén látható, de nem feltétlen zavaró apró képpont hiba. A termék hibátlanul működik.
- Utolsó darabos termékek: ezek jellemzően egy adott sorozat utolsó bemutató darabjai.
Az AcerShopokban szervizt nem működtetünk, de néhány szolgáltatásban minden bizonnyal tudunk segíteni. Memóriabővítés, SSD csere, ezek előre egyeztetett, egyedi munkadíjjal megvalósítható szolgáltatásaink. Vállaljuk a Windows telepítést, esetleg driverproblémák javítását. Törés, beázás, nagyobb hardverproblémák esetén külső szervizpartnert tudunk ajánlani.
Az Outlet termékek esetében jellemzően az eredeti gyártói garancia érvényes, ami esetleg ettől eltér azt feltüntetjük az oldalon, bár ilyen csak nagyon ritkán fordul elő. Az Outlet termék vásárlásakor tudomásul kell venni a garanciára vonatkozó információkat. Az Outlet termékek csomagolására, esztétikai állapotára vonatkozó információkat az oldalon feltüntetjük, képekkel is illusztráljuk, így annak megvásárlásával ezt elfogadottnak tekintjük, így utólagos reklamációnak nem tudunk helyt adni, illetve egy másik termékre cserélni nem áll módunkban.
A meghibásodott, garanciális Acer termékekre ingyenes, háztól-házig garancia vonatkozik. Ez azt jelenti, hogy a garanciajegy hátulján található központi telefonszámot kell felhívni, ahol az ügyfélszolgálat felveszi a terméket a megadott hibával. Erről készül egy hibajegy, amelyhez egy esetazonosító társul, ez alapján lehet követni, érdeklődni adott esetben a készülék aktuális állapotáról. A bejelentést követően az acer központ egy DPD futárt fog küldeni a csomagért, más teendőnk nincsen. Amikor ezzel megvagyunk, a készüléket gondosan be kell csomagolni, ebből a szempontból javasoljuk, hogy a vásárolt termék dobozát a garanciális időtartam idejére érdemes eltenni, mert abba könnyű visszacsomagolni és biztonságos. Amennyiben már nincsen meg a doboz, mindenképpen biztonságosan be kell csomagolni egy dobozba, mert csak így szállítják el a terméket. Fontos, hogy az Acer szervizközpont csak hardveres eredetű hibát javít garanciában, szoftveres eredetű problémákat nem (pl. nem megfelelő telepítés, vírusos lett a gép, illesztőprogram hiánya stb.), illetve a gépen tárolt adatokért semmilyen felelősséget nem vállal! A garanciális ügyintézéshez szükséges a számla (másolat is jó) és a jótállási jegy.
Minden bizonnyal nincsen olyan eset, hogy nem javítható egy sérült készülék, maximum gazdaságtalan. Az Acer szervizközpont ebben az esetben is igénybe vehető. A készülék beérkezését követően a termék bevizsgálásra kerül, amiről küldenek utána egy árajánlatot, így mérlegelhető, hogy vállaljuk a javítás költségeit vagy nem. Utóbbi esetben a készülék visszaszállításra kerül javítatlanul, amely szállítási költséggel járhat.
Az outlet termékekre nincs lehetőség semmilyen kiegészítő biztosítás vásárlásra. Természetesen az gyártói, háztól-házig garanciális szerviz az minden outlet termékre is érvényes. Ami ettől eltér, azt külön feltüntetjük, de jellemzően ilyen nem vagy nagyon ritkán fordul elő.
Ezt nem tesszük. Garantáljuk, hogy amennyiben a termék elérhető, Te kizárólag a megrendelésében szereplő áron kaphatod meg. Egy esetleges árfolyamváltozásból eredő áremelkedés Téged nem érinthet
Az Outlet termékek jellemzően 1-1 utolsó darabos készletek. Minden termék adatlapján feltüntetjük, hogy melyik üzletünkben vehető át azonnal a termék, tehát a megrendelést követően a választott boltban akár azonnal ténylegesen is átvehető, de érdemes azért megvárni kollégáink visszajelzését.
Amennyiben minden szükséges adatot megadtál és ezen oldal alján elfogadtad a szállítási és felhasználási feltételeinket, klikkelj a MEGRENDELÉST VÉGLEGESÍTEM gombra. Ezek után egy összegző emailt küldünk és emailben, vagy a megadott telefonszámon fogunk Téged keresni a pontos visszaigazolás és a várható szállítási határidő miatt.
Miután kiválasztottuk a megfelelő terméket internetes oldalunkon kosárba tesszük, majd kiválasztjuk melyik üzletbe szeretnénk átvenni az árucikket, ezután a megrendelő adatait értelemszerűen kitöltjük, ezt követően a fizetés módjánál a bankkártyával fizetek opcióra kattintunk. A bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámodat, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláírás csíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Te indítod el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyádon. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány percen belül következik be.
Itt csak a kosarat és az átvétel módját véglegesítsd. Amikor a TOVÁBB A MEGRENDELÉSHEZ gombra klikkelsz, átlép a következő képernyőre és ott kérjük majd ezeket az információkat megadni.
Amennyiban rendelésedet házhozszállítással szeretnéd megkapni, a kosárba helyezett termék vásárlásánál három opciót választhatsz. Az egyik lehetőség utánvétel, amely azt jelenti, hogy a csomag átvételekor a futárnak kell fizetni a vételárat KÉSZPÉNZBEN, a másik opció az z online bankkártyás fizetés, harmadik pedig az előreutalás. Utóbbi esetben a megrendelést követően emailben elküldjük Neked a díjbekérőt PDF formátumban a megadott email címre. A bizonylaton található cégadatok alapján bankszámlaszámunkra a vételárat utalással lehet teljesíteni, majd amikor a vételár beékezik futárszolgálattal feladjuk a terméket a megadott címre. A házhozszállítás díja minden esetben 990 Ft és az országon belül bárhova kérhető.
Cégünk partnere a házhozszállításban a GLS futárszolgálat. A megrendelést követően, amikor feladjuk a csomagot a GLS másnapra szállítja ki a megadott címre a csomagot 9-17 óra között.
Sokan vannak, akik nap közben nem egy címen tartózkodnak, nekik előnyös lehetőség a PickPackPont-ra történő kiszállítás. Ha ezt a lehetőséget jelölöd be az ÁTVÉTEL MÓDJA pontban, lehetőséged van megadni a települést, majd ki tudod választani az adott településen lévő PPP partnert. Ezek a partnerek Relay és Immedio hírlapüzletek, vagy OMV és Avanti benzinkutak. Náluk átveheted a nyitva tartási idejükben a rendelésed és kifizetheted ott akár bankkártyával is.
Rendelésed után érdeklődhetsz bármelyik üzletünkben, ahol munkatársaink készséggel segítenek.
Amennyiben a kiszállítást végző futárszolgálatot szeretnéd elérni és a már kézbesítésére átadott csomagod után szeretnél érdeklődni, kérd munkatársainktól telefonon küldeményednek csomagszámát, melyet a GLS Hungary információs vonalán (+36 1) 802-0265 bediktálva lekérheted annak adatait.
Híresen gyorsak vagyunk! Amennyiben hétköznapokon 16 óra előtt adod le a rendelésed és a weboldalunk holnapi szállítást ígér, akkor a következő munkanapon a DPD futárszolgálat már át is adja Neked a csomagot. Hétvégén és ünnepnapokon a házhozszállítás szünetel, így a megrendeléstől számított legközelebbi munkanapon esedékes a kiszállítás. Feladáskor emailben értesítést küldünk, amelyben megadjuk a csomagszámot is, így lehetőség van a csomag követésére is a DPD weboldalán: https://netcsomagom.dpd.hu/login
A házhoz szállítás költsége 1490 Ft-ba kerül, DPD futárszolgálattal küldjük a csomagot.
Megrendeléskor kiválaszthatod a fizetési módot:
Amikor a rendelésed feladjuk a PickPackPont-on, küldünk róla értesítést, csomagszámmal együtt. A csomagszám alapján, a PPP csomagkereső oldalán nyomon követhető, hogy mikor érkezik meg a csomag az átvevőpontra: http://www.pickpackpont.hu/csomagkereso/.
Természetesen a csomag megérkezésekor az átvevő pontról SMS-ben értesítést küldenek, ezt követően 7 nap áll rendelkezésre, hogy átvedd a csomagod. Átvételkor készpénzes, illetve bankkártyás fizetési mód is lehetséges. Szeretnénk megjegyezni, hogy a PPP szolgáltatásra nem tudjuk az 1 napos szállítást ígérni, itt előfordulhat pár nap csúszás akár.
Az ország 200 településén, több mint 700 átvevőpont működik jól megközelíthető, frekventált helyszíneken (bevásárlóközpontokban, újságosnál, pályaudvarokon, benzinkutakon). Itt meg tudod nézni, hogy hol a hozzád legközelebbi átvevőhely: http://www.pickpackpont.hu/#map